Нуждін Сергій Євгенійович
СЕРГІЙ НУЖДІН соціолог, директор Центру соціологічних досліджень – «Пульс» (puls.com.ua)
Подробнее об эксперте | More about the expert
ОСВІТА
-
2011 – закінчив факультет соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка
-
2012-2015 – навчався в аспірантурі за спеціальністю «соціальні структури та соціальні відносини» на факультеті соціології КНУ імені Тараса Шевченка.
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
-
у грудні 2013 був співорганізатором проведення соціологічного дослідження безпосередніх учасників Євромайдану під час Революції гідності (одне з трьох наявних досліджень Майдану під час протестної активності)
-
з 2014 займається електоральною соціологією. Консультує депутатів органів місцевого самоврядування та політичних акторів всеукраїнського рівня, проводить соціологічні дослідження за допомогою кількісних і якісних методик, сегментує «електоральне поле», знаходить необхідну нішу, аналізує потреби виборців та розробляє шляхи і способи комунікації.
-
За роки роботи в сфері соціологічного супроводу виборчих кампаній була розроблена авторська методика «Conversion model», яка є симбіозом якісних та кількісних методів дослідження і на практиці допомагає моделювати наявний політичний ландшафт, з’ясовує потенціал підтримки через побудову складних рейтингів.
-
Педантичність та уважність до деталей під час розробки інструментарію та при проведенні соціологічних досліджень дає змогу клієнтам отримати верифіковані дані для прийняття тактичних, та стратегічних рішень. Завдяки такій співпраці деякі клієнти вже за 5 років змогли пройти шлях від кандидата в депутати Райради до депутата Верховної ради України.
-
2020 – рік формального становлення. В цьому році спільно з директором Українського інституту політики Русланом Бортніком вирішили формалізувати співпрацю і створили Громадську організацію «Пульс» - Центр соціологічних досліджень. Відкриття організації створило умови для формування постійної дослідницької команди, яка не тільки займається соціологічним супроводом виборчих кампаній, а і допомагає налагодити, а інколи створити комунікативні стратегії для клієнтів в міжвиборчий період.
-
у 2021 році була налагоджена співпраця з міжнародними організаціями. Так за допомогою комбінацій дослідницьких методик і залучення провідних фахівців з інших галузей, було проведено комплексні дослідження зі «зменшення негативних наслідків від запровадження ринку землі в Україні» та проаналізовано «соціальні ефекти від модернізації Укрзалізниці»